keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Vierailu

Olimme JR:n kanssa pitkään miettineet ulkopuolisen ihmisen lisäämistä sessioomme.
Jossain vaiheessa meillä oli ihan ilmoituskin bdsm-sivuston deittipalstalla. Onhan meillä ollut bilesessioissa muita ihmisiä mukana mutta yksityisesti, omassa kodissa, ei vielä ketään.
Kunnes tuli Tetris. (Lue vierailu täältä )

Tapaamisen lähestyessä olin melko hämmentynyt omasta epävarmuudestani. Olenhan kuitenkin maannut siellä täällä jalat levällään muiden edessä. Pidän ihmisten läsnäolosta ja  osallistumisesta, mutta nyt en ollut ihan varma millä tasolla halusin tähän osallistua.
Pyörittelin asiaa JR:lle. Halusin tietää etukäteen mitä hän oli suunnitellut varallemme. Ensi alkuun sanoin että en halua itselleni tehtävän mitään. Seuraisin vain vierestä.
Yllättäen kotioloissa törmäsikin arki-minä ja pervo-minä vastakkain. Yleensä kun kotiin tulee vieraita, keitän kahvia, seurustelen ja katson että vieraani viihtyy. Nyt vieraamme tulisi siivoamaan kotiini. En myöskään ollut ennen nähnyt JR:n käsittelevän ketään muuta kuin minua. Miltä tuntuisi jakaa huomio? Entä mahdollinen intiimimpi koskettelu? Tuntisinko mustasukkaisuutta?

Juuri ennen h-hetkeä, JR kysyi aloittaisinko samaan aikaan kun Tetris vai liitynkö seuraan myöhemmin? Sanoin tulevani kun olisin valmis, eli vähän myöhemmin.
Se ei ollut hyvä päätös. JR varoi minua vähän liikaa ja minä en pystynyt irroittautumaan "päästäni".
Tuntui että tulin paikalle "hengailemaan". Minulle ei osoitettu mitään paikkaa eikä tehtävää. Pyörin vähän niin kuin jaloissa ja keksin omaa tekemistä sieltä täältä.
Ymmärrän että JR tavallaan kunnioitti toiveitani kun en oikein ollut etukäteen osannut määritellä osallistumiseni muotoa. Totesimme molemmat jälkeenpäin että JR:n olisi pitänyt tehdä ne päätökset puolestani jo muutama päivä aikaisemmin kun ensimmäisen kerran puhuimme tarkemmin vierailusta.
Parisuhteessa elävinä ihmisinä kuuntelemme ja kunnioitamme toisiamme ja joskus on vaikea vetää linjausta sen normaalin tasavertaisuuden ja D/s asetelman väliin.

Vierailu oli viihdyttävä ja Tetris kaikin puolin ihastuttava. Itse koin kuitenkin olevani jotenkin ulkopuolella. En kenenkään toiminnan takia vaan jostain syystä oman jännitykseni vuoksi.
Mutta ensi kerralla osaan jo varmaan rentoutua paremmin ;)


Samaisen iltana makoilimme kaksi sohvalla elokuvaa katsellen. Päivä oli jättänyt minut hieman tyhjäksi joten pyysin voisiko JR työntää minuun jotain.
JR käski hakea sitruspuristimen (hauskan mallinen, vaaleanpunainen kapistus) ja liukkaria.
Asetuin hänen kätensä ulottuville selälleen jalat auki. JR työnsi sitruspuristimen minuun ja alkoi mekaanisesti liikuttaa sitä edestakaisin. Minä huohotin, läähätin ja litisin. JR katseli elokuvaa ja jatkoi hidasta, tasaista tahtia.
Pyysin lupaa laueta. "Ei vielä, mainosten jälkeen sitten." Pinnistelin ja kiemurtelin ja rakastin miestäni sen tähden. "No niin, tule sitten." Ja minä tulin.
JR kiepautti minut polvilleen sohvalle ja painui sisääni ja nai minua kovaa, tylysti ja vain omia tarpeitaan ajatellen. Juuri niin kuin sen haluan olevan.

1 kommentti:

  1. Mielenkiintoinen ja haastava kuvio tuo kaksi alistuvaa naista ja yksi mies, siis minulle alistuvana naisena. Meillä on Peikon kanssa ollut muutamia kokeiluja samalla kokoonpanolla, mutta itse olen ollut aina paskadommena toisen naisen roolissa ja leikittänyt Peikon kanssa toista yhdessä. Voi kun munkin pää joskus taipuisi tuollaiseen, että olla käytettävänä kun joku muu kuin Peikko on paikalla. No, eiköhän tässäkin harjoittelu tee mestarin <3.

    //blondi

    VastaaPoista