sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Pervo ystävä / pervoystävä

Minulla on paljon erilaisia ystäviä. Yhteistä ystävilläni on se että he ovat minulle arvokkaita sellaisina kuin ovat. Ystäväni saa olla pervo, vanilija, uskovainen, ateisti tai mitä vain miksi itsensä kokee. Ystäväni ei tarvitse olla mitään mitä minä olen.

Törmäsin tilanteeseen jossa huomasin että en kelvannutkaan muuten kuin pervona. Tunsin tulleeni petetyksi. Luulin että ystävyyssuhde oli syntynyt minuun ihmisenä eikä siihen mitä edustan pervona.
Tämä kolaus vei intoni käydä pervoyhteisön tapaamisissa kaiken kaikkiaan.

Yleisesti ottaenkin suhtaudun ihmisiin turhan sinisilmäisesti. Uskon siihen mitä minulle puhutaan enkä osaa varautua vilpillisyyteen, juoruiluun taikka selän takana toimimiseen.
En ole oppinut edes tähän keski-ikään mennessä olemaan varauksellinen ihmisten suhteen.

Terveisin syyssateiden ryvettämä Minkki




2 kommenttia:

  1. Toivon, että tulisit takaisin. Sinun näköisesi paikka on tyhjänä.
    Jos olen itse ollut mukana loukkaamassa sinua, vaikka vain välillisesti (olenko?), niin toivon että asian voisi puhua selväksi.

    VastaaPoista